رونمایی از کلینیک کسب و کار تعاون

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کلینیک کسب و کار تعاون با هدف پوشش‌دهی خلأ موجود در خدمات مشاوره و آموزش به فعالان بخش تعاون کشور ایجاد و رونمایی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، آیین رونمایی از کلینیک کسب و کار عصر شنبه در اتاق تعاون رونمایی شد.

کلینیک تعاون به صورت یک نرم افزار موبایل به عنوان رابط کاربری با جامعه هدف طراحی شده است و امکان ارائه خدمات گسترده را در زمینه‌های حقوقی سرمایه گذاری مالی اداری پشتیبانی کسب و کار بیمه روابط کار و آموزش و توانمندسازی در سطوح مختلف و با استفاده از تکنولوژی روز فراهم می‌کند.

این کلینیک امکانی برای حضور همه متخصصین و مشارکت مدیران و اعضا و سهامداران بنگاه‌های اقتصادی به ویژه بخش تعاون در مسیر ارائه خدمات بهتر کاهش هزینه تجربه موارد تجربه شده و ایجاد ایده‌آل‌های فعالین اقتصادی کشور خواهد بود.

«مهدی درخشانی مهر» مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و امور عمومی تهران در این مراسم گفت: حوزه گرایش و خدمات رسانی به تعاونگران را از تعاونی مسکن با کلینیک کسب و کار گسترده‌تر کردیم.

وی افزود: این کلینیک از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه اجرایی و عملیاتی شد و تنها در تعاونی‌های مسکن، خدمات پشتیبانی ارائه می‌کرد.

درخشانی مهر بیان کرد: سامانه‌ای زیرشاخه این کلینیک به نام «تعاون سیستم» راه‌اندازی کردیم باید از روش‌های سنتی عبور و خود را به‌روز کنیم.

مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و امور عمومی تهران عنوان کرد: این کلینیک هم‌زمان با سامانه جامع هوشمند وزارت تعاون در حال رونمایی بود که به خاطر کرونا به حاشیه رفت و اکنون به مرحله رونمایی رسید.

وی با بیان اینکه این کلینیک در روند تجاری سازی تغییر نام خواهد داد گفت: در نسخه اولیه سه امکان خدمات، مشاوره و آموزش در نظر گرفته شده است و در بخش خدمات بحث بیمه، مالیات و سایر موارد ارائه می‌شود.

درخشانی مهر گفت: مخاطبان این کلینیک اعضای شرکت‌های تعاونی هستند، با راه‌اندازی این کلینیک به کمک دولت آمده‌ایم بدون اینکه هزینه را به دولت تحمیل کنیم.

به گزارش ایرنا، تعاونگران می‌توانند با مراجعه به تارنمای اتحادیه خدمات پشتیبانی، اداری مالی استان تهران به نشانی http://unionsesupu515455.ir اطلاعات تکمیلی دریافت کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا