حمید صافدل: اتاق شفاف برای انتخابات اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یک فعال اقتصادی گفت: افرادی از شخصیت‌های باتجربه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در کنار هم جمع شده‌اند تا با تشکیل اتاق شفاف در انتخابات حضور پیدا کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، «حمید صافدل» با بیان اینکه اتاق شفاف ترکیبی از مجموعه فعالان توسعه و مجموعه پیشگامان تحول است، اظهار کرد: این افراد در کنار هم قرار گرفتند و با پذیرفتن یک مرامنامه و توافقنامه اتاق شفاف را تشکیل دادند.

وی افزود: مجموعه اتاق شفاف بر اساس گزینش نیروهای فعال اقتصادی به توافق رسیده است تا نمایندگانی از افراد با تجربه‌ای که حوزه چند جانبه و دو جانبه فعالیت دارند، به دنبال ایجاد تحول در زیرساخت‌های دانش‌بنیان هستند، حوزه زنان و مردان کارآفرین، بنگاه‌داری با نگاه عمیق به تاثیر تشکل‌گرایی با نقش موثری در مدیریت تشکل‌های حرفه‌ای و اتاق‌های بازرگانی و انجمن دوستی با کشورهای مختلف حضور پیدا کرده‌اند.

صافدل تاکید کرد: این اتاق با هیات نمایندگان پیشنهادی وارد صحنه رقابت شده است ترکیبی از تجربه بنگاه‌داری موفق و مدیریتی در بعضی مدیرانی که تجربه بنگاه‌داری صنایع و معادن و کشاورزی را در کارنامه دارند، سطح تحصیلات خوبی از دانشگاه‌های معتبر به دست آورده‌اند و برای مطالبه شفافیت هزینه سنگینی پرداخت کردند، در کنار یکدیگر جمع شده‌اند.

وی با بیان اینکه شفافیت از حوزه‌های است که کمتر مورد توجه جدی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شفافیت در همه ارکان باید جریان پیدا کند زیرا بخش‌های دولتی و خصوصی نسبت به مسئولیت‌های اقتصادی خود باید پاسخگوی ذینفعان باشند.

این فعال اقتصادی گفت: شفافیت موجب حذف رانت، زنده شدن امید و نشاط در جوانان و حلقه مفقوده حل مشکلات نسل‌ها و پیوند آنها می‌شود.

به گفته صافدل، ۴۰ نفر عضو اتاق شفاف شده‌اند که ۱۶ نفر در حوزه بازرگانی، ۱۴ نفر صنعت، چهار نفر معدن و ۶ حوزه کشاورزی با نگاه به قابلیت ایجاد تحول و تغییری عضو این گروه شده‌اند.

این فعال اقتصادی تاکید کرد: سارینا آبائئ، حمید حسینی، بیژن خطیبی،‌ محمدرضا بهزادیان، امیرحسین کاوه از اعضای این اتاق هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا