سومین جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق در تبریز برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سومین جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق در دانشگاه هنر اسلامی تبریز از امروز تا ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای کی نژاد رئیس دانشگاه هنر اسلامی  آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق گفت: بحث مراکز رشد و فناوری‌های نرم زمانی برای بسیاری نامفهوم بود اما امروزه با رشد علم بحث کار آفرینی با فناوری‌های نرم و خلاق بسیار گسترش داشته است آمار نشان می‌دهد که بیش از یک چهارم دانشجویان ما مشغول تولیدات مختلف هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان خلاق و کارآفرین ما به عنوان آینده سازان کشور هستند گفت: این عزیزان وارد خلاقیت و تولید شدند و در این مرحله به جایی رسیدند که در چهار نمایشگاه خارجی و داخلی برای فروش تولیدات اقدام شده است.

وی اظهار داشت: این آورده برای دانشگاه آورده بزرگی خواهد بود و ابتکار دیگر بحث موزه سیار اسلامی دانشگاه است که جزو مهمترین بخش‌های ماست و برای اولین بار در مسکو و بعد هم در جمهوری غازان برگزار شد.

آقای میر شفیعی دبیر سومین جشنواره کارآفرینی فناوری‌های نرم و خلاق دانشگاه هنر اسلامی استان گفت: اشتغال آفرینی قشر تحصیل کرده جزو اولویت‌های کشور است به همین جهت برای اشتغالزایی در جهت تحقق اقتصادمقاومتی امسال با همکاری پارک علم و فناوری گسترش این بخش را شاهد بودیم و این جشنواره با ایجاد هم افزایی بیشتر بین دانشجویان صورت گرفت.

وی افزود: در این جشنواره تعداد ۱۰۵ شرکت کننده در ۳۰ رشته هنری حضور دارند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا