برگزاری دومین بازارچه خوداشتغالی و کارآفرینی در مترو تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از برپایی دومین بازارچه خوداشتغالی و کار آفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، سید محمد نقیب گفت: برنامه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف بهبود معیشت و رفاه زنان سرپرست خانوار، تسهیل دسترسی به منابع موجود، آگاهی از نقش مسئولیت‌ها و وضعیت اجتماعی و همچنین حقوق اجتماعی و سیاسی آنها، تقویت مشارکت زنان در جنبه‌های مختلف زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و افزایش کنترل زنان بر فرایند تصمیم‌گیری از سطح خانواده در متروی تهران برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این بازارچه‌ها در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در ایستگاه‌های تجریش، شریعتی، شهر ری، میدان آزادی، میدان حضرت ولیعصر(عج) و سرسبز برپا شده است افزود: در بیش از ده غرفه، محصولاتی چون پوشاک، زیورآلات، مواد غذایی و ملزومات خانگی و… عرضه خواهد شد.

نقیب در ادامه عنوان کرد: طرح‌های خودکفایی، کارآفرینی، اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌هایی است که می تواند در شرایط مشکلات و تنگناهای اقتصادی ، اثربخشی برنامه‌های حمایتی از زنان سرپرست خانوار را بیشتر نمایان کند.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفتنی است این بازارچه‌های خوداشتغالی و کارآفرینی از تاریخ ۱۱ تا ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در ایستگاه‌های منتخب میزبان مسافران و شهروندان  خواهند بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا