انتخاب استارت‌آپ‌های برتر پایتخت برای حضور در رقابت پایانی «اینوتکس پیچ»

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پس از رقابت تنگاتنگ ۱۳ تیم استارت‌آپی استان تهران دو تیم استارت‌آپی برتر راه یافته این استان به فینال اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ توسط داوران انتخاب و معرفی‌ شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، رقابت ملی استارت‌آپی اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس 2023 است و در این رقابت جذاب و هیجان انگیز استارت‌آپ هی مناطق مختلف کشور ایده‌ها و کسب و کارهای نوین خود در حضور سرمایه‌گذاران ارائه می کنند.

امتیازدهی به استارت‌آپ‌های شرکت کننده در این رقابت نیز توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی انجام می شود اما ساختمان مرکزی ایرانسل امروز پنج شنبه میزبان جمعی از نوآوران، ایده پردازان جوان و فعالان حوزه استارت‌آپی پایتخت برای برگزاری رقابت استارت‌آپی اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ استان تهران بود.

رقابت اینوتکس پیچ برای ششمین سال متوالی در حال برگزاری است و امسال این رقابت‌ها در 5 استان اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل برگزار شد و امروز نیز ایستگاه پایانی آن در پایتخت برگزار شد.

در رویداد استارت‌آپی اینوتکس پیچ استان تهران ۸۴ تیم ثبت نام کرده بودند که در یک پایش اولیه ۱۳ تیم به رقابت حضوری راه یافتند.

امروز پنج شنبه دو تیم “بیازما ” استارتاپی در زمینه آزمایشگاه آنلاین مدرس و “موری” یک پلتفرم هوشمند مد و لباس به عنوان تیم های اول و دوم این رقابت از سوی داوران انتخاب شدند و ضمن اهدا جایزه و بهره‌مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده به فینال نهایی راه اینوتکس ۲۰۲۳ راه یافتند.

بر اساس این گزارش، به دو تیم برتر این رقابت مبلغ 5 میلیارد ریال تسهیلات به همراه 50 میلیون ریال هدیه به عنوان جایزه نقدی توسط پست بانک اهدا شد.

دو تیم استارت‌آپی منتخب استان تهران به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در رقابت نهایی که همزمان با روز آخر نمایشگاه اینوتکس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود، به مشاورانی که پارک فناوری پردیس برای آنها در نظر گرفته است متصل خواهند شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا