آغاز طرح نظام پایش اشتغال در البرز

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اعلام کرد: طرح نظام پایش اشتغال با هدف راستی آزمایی تعداد جذب شدگان جدید در صنایع و سایر مراکز اشتغال استان آغاز شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، عبدالله دارایی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: برابر ابلاغ وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این طرح به مدت ۴۰ روز در استان البرز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: نظارت بر تمام طرح‌های ثبت شده در سامانه رصد ملی اشتغال با هماهنگی مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی به صورت میدانی و حضوری از برنامه‌های این طرح است .

دارایی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح نظارت بر سامانه رصد ملی اشتغال در استان البرز میزان راستی اشتغال ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی و تهیه گزارش‌های لازم به منظور اعتبار سنجی آنها است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: به رغم تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان البرز و ثبت آن ها توسط دستگاه های اجرایی متعهد اشتغال در استان البرز، فرایند ثبت اشتغال در سامانه ادامه خواهد داشت .

دارایی گفت: در این طرح ناظران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز با توجه به مشخصات کامل اشتغال یافتگان جدید به محل کار یا محل فعالیت آنان مراجعه و با استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی نسبت به راستی آزمایی و انطباق وضعیت موجود با داده‌های سامانه اقدام خواهد شد.

امسال سهمیه ایجاد اشتغال استان البرز برای حدود ۶۰ هزار نفر تعیین شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا