شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (فاوا) از پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و خطرپذیر استان سمنان خبر داد .

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، «محمدجعفر صدیق»، در کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) استان سمنان گفت: این تسهیلات بلاعوض تا سقف ۴۲۰ میلیون تومان برای حمایت از این شرکت‌ها در برابر آسیب‌های بازاراست و در صورتی که دریافت کننده ، فعالیت خود را خود را نیمه تمام رها کند ملزم به بازپرداخت آن خواهد بود.
وی همچنین به اهمیت گسترش حوزه‌های IOT و IT (اینترنت اشیا) در صنایع، کشاورزی، دامداری و گلخانه‌های هوشمند اشاره  کرد و گفت: تا نیمه شعبان ضمن بهره‌برداری از ساختمان‌های پارک علم و فناوری استان سمنان ، برنامه‌های این حوزه اعلام می‌شود .

استاندار سمنان هم در این جلسه  با اشاره به ظرفیت مناسب علمی این استان در تبدیل شدن به استان پیشرو در اقتصاد دیجیتال گفت : توسعه مجتمع‌های گلخانه‌‌ای هوشمند  با توجه به بحرام کم آبی استان سمنان ضروری است.
سیف الله سعدالدین، سرپرست دانشگاه سمنان هم در این نشست گفت: تاکنون با احتساب زمین‌ها، ساختمان و تجهیزات بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای پارک علم و فناوری هزینه شده و این مجموعه آماده استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا