اعلام آمادگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در رویداد سپیدار را برای شناسایی فعالان و دغدغه‌مندان واقعی حوزه سالمندی در کشور، با اهمیت ارزیابی و بر آمادگی این نهاد برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی تاکید کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، در رویداد سپیدار، کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی، بازنشستگی و صنعت طول عمر معرفی می‌شوند. در جریان برگزاری این رویداد (۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) در مرکز رویدادهای ۱۰۰ استارت‌آپ، ۱۰ استارت‌آپ‌ فعال حوزه سالمندی و بازنشستگی در ۱۰۰ دقیقه به ارائه و معرفی کسب‌وکار استارت‌آپی خود پرداختند.

مرکز درمان در منزل “امداد” جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در کنار ۹ استارت‌آپ دیگر فعال در این حوزه، کسب‌وکار استارت‌آپی خود را معرفی کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر حمید حمزه‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، حضور در این رویداد را برای شناسایی فعالان و دغدغه‌مندان واقعی حوزه سالمندی در کشور و هم‌افزایی میان ظرفیت‌های درون و برون جهاددانشگاهی به منظور تلاش حداکثری برای حل مشکلات این حوزه، با اهمیت ارزیابی و بر آمادگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برای حمایت از ایده‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه سالمندی تاکید کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا