انتخابات کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز برگزار شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: با حضور مدیران عامل مجموعه های صنعتی، تولیدی و خدماتی، کارآفرینان برتر ادوار مختلف استان البرز و برگزاری مجمع عمومی کانون و هیئت مدیره و بازرس کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز انتخاب شدند.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایلنا، ابراهیم شادمهر با اشاره به برگزاری انتخابات کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز، اظهار داشت: با حضور کارآفرینان برتر ادوار مختلف سالهای گذشته استان البرز، مجمع عمومی کانون برگزار شد و با رای آنها اعضای هیئت مدیره و بازرس کانون کارآفرینان برتر رسمی استان البرز انتخاب شدند.

وی افزود: بر اساس ابلاغ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور که به منظور ساماندهی کانون های کارآفرینی، توسعه، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی در سطوح استانی و ملی و ایجاد شبکه ارتباطی موثر بین کارآفرینان، مدیران شبکه دولتی، نهادهای عمومی در حوزه های مرتبط با زیست بوم کارآفرینی کشور پیش بینی شده بود و با هدف ایجاد گروه اندیشه ورز فعال به منظور تشکیل اتاق فکر توسعه زیست بوم کارآفرینی استانی و ملی این کانون در استان البرز نیز تشکیل یافت. 

شادمهر گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی مجمع عمومی کانون تشکیل شد و رضا رضایی از شرکت آذین خودرو، شهرام پورزارع از آرد داران، داود یعقوبی از مهد پردا پژوهان و داود طهماسبی از موسسه حسابرسی تراز پردازان طاها و جلیل دیانت پی از شرکت انوشا پرشیا به عنوان اعضای اصلی و مجید ناقدی مقدم از مجموعه تیم یار کیش و افشین حیدرخانی نیز از مجموعه سبززیور به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. وحید دهقانی فیروزآبادی به عنوان بازرس اصلی و علیرضا منسوب شانجانی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. 

کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پژوهش، حقوقی و حل اختلاف، توسعه و جذب و یا سایر کمیسیون های لازم با تشخیص هیئت مدیره و تایید مجمع عمومی کانون در راستای بهبود فضای کسب و کار و توسعه زیست بوم ملی کارآفرینی و اشتغال فعال خواهند شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا