آغاز فعالیت کانون کارآفرینان برتر سیستان و بلوچستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات کانون کارآفرینان برتر رسمی استان، این تشکل، اعضای هیات مدیره و بازرسان خود را شناخت و به عنوان تشکل پیشگام در حوزه کارآفرینی سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، «حامد آرامش»، افزود: بر اساس ابلاغ اساسنامه کارآفرینان برتر رسمی از سوی وزارت متبوع، امروز شاهد برگزاری انتخابات کانون کارآفرینان برتر سیستان و بلوچستان بودیم که طی آن آقایان تهی دست، میرحسینی و عظیمی و خانم ها ایرانفر و کیخا بعنوان اعضای هیئت مدیره و آقای رحمت زایی بعنوان بازرس این کانون انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: توسعه، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی در استان و ایجاد شبکه ارتباطی موثر بین کارآفرینان، مدیران شبکه دولتی، نهادهای عمومی در حوزه‌های مرتبط با زیست بوم کارآفرینی کشور،  شناسایی و مستندسازی تجربیات کارآفرینان استان و برقراری سازوکارهای مناسب برای تعامل مستمر با آنها، شناسایی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی استان و همچنین ایجاد گروه اندیشه‌ورز فعال به منظور تشکیل اتاق فکر توسعه زیست بوم کارآفرینی از جمله اهداف این کانون است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان بیان کرد: در مقطع کنونی بیش از هر زمان به تعامل و همکاری شرکای اجتماعی نیاز داریم و بر این اساس وجود کانون کارآفرینان می تواند حلقه اتصال بین بخش دولتی و خصوصی باشد زیرا تنوع کار و افزایش نیازهای بشری ما را نیازمند به ایجاد چنین تشکل های منسجمی کرده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز گفت: دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت متبوع با هدف توسعه اشتغال پایدار از مسیر کارآفرینی اقدام به ابلاغ اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور کرده است که طی آن منتخبین جشنواره کارآفرینان برتر استانی در تمامی ادوار گذشته به عنوان عضو اصلی کانون کارآفرینان برتر رسمی انتخاب می‌شوند.

محمد دیوجان اظهار داشت: با توجه به ضرورت حمایت از کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین و تقویت اکوسیستم کارآفرینی استان، کانون کارآفرینان برتر استان تمام توان خود را برای جمع کردن همه تشکل‌های حوزه کارآفرینی، ایجاد انسجام و اتحاد بین آنها و زیر یک چتر قرار دادن این مجموعه‌ها به کار خواهد گرفت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا