ارائه ۲ بلوک شهرک صنعتی شیراز به شرکت‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هاشمی با اشاره به اینکه ۲ بلوک شهرک صنعتی شیراز به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شده است، گفت: این واگذاری خارج از مزایده بوده است که تاکنون سه واحد به اندازه هشت هزار متر مربع ارائه شده است و واگذاری‌ها هم ادامه دارد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری شبستان،«سید مصطفی هاشمی»، امروز چهارشنبه (21 دی) در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری موانع و مشکلاتی که در شهرک‌ها داشتیم احصا کردیم و در جهت آن گام برداشتیم و با کمبود زمین در محل‌های تقاضا محور شاهد هستیم.

شهرک‌های صنعتی استان فارس اضافه کرد: در بحث توسعه شهرک‌ها کارهای خوبی انجام شده است و مراحل نهایی شهرک شیراز به میزان 33 هکتار توسعه می‌یابد با همکاری کمیته امداد کار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان 40 لیتر بر ثانیه آب برای شهرک شیراز در نظر گرفته شده است که امیدوارم تا ابتدای سال جدید مورد بهره‌برداری قرار گیرد، تاکید کرد: 60 لیتر بر ثانیه در شهرک‌های استان آب تامین شد.

هاشمی با اشاره به بحث پساب در شهرک های صنعتی هم گفت: 300 لیتر بر ثانیه برای شهرک‌های صنعتی و برای شهرک شیراز 150 لیتر بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در تامین برق هم 15 مگاوات از نیروگاه های کوچک مقیاس هم قرارداد نوشته شده است، افزود: 2 خط انتقال برق هم انحام داده ایم با قرارداد 18 میلیاردی آغاز به کار کردیم.

هاشمی گفت: برخورد ما با طرح های راکد، ارائه مهلت، برخورد و یا خلع ید است تا در نهایت طرح راکد، فعال شود.

وی افزود: 66 درصد واحدهای صنعتی نیاز به سرمایه در گردش و سرمایه و همچنین 29 درصد مشکل فقدان بازار دارند و درصد اندکی به زیرساخت بر می گردد.

هاشمی با اشاره به اینکه 2 بلوک شهرک صنعتی شیراز به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شده است، افزود: این واگذاری خارج از مزایده بوده است که تاکنون سه واحد به اندازه هشت هزار متر مربع ارائه شده است و واگذاری‌ها هم ادامه دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا