فعالیت ۲۴۰ مرکز کاریابی در استان تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: 240مرکز کاریابی در استان تهران فعالیت می‌کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران،  «حامد ویس کرمی» در نشست با انجمن کاریابی‌های استان تهران اظهار کرد: در استان 149 کاریابی داخلی، 84 کاریابی خارجی  و 7 کاریابی دریایی مشغول به فعالیت هستند.

وی نقش دفاتر کاریابی و هدایت شغلی را مهم ارزیابی و عنوان کرد:  این دفاتر بعنوان یکی از ابزار های مدیریت بازار کار، حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان بوده و می توانند نفش موثری در مدیریت بازار کار داشته باشند.

ویس کرمی آموزش های روزآمد، شناخت و تحلیل واقعیت های بازار کار استان، شناسایی نیاز های بازار کار و ارتباط مستمر با بخش تولید را از ضرورت های کاری دفاتر کاریابی دانست و از تاسیس تعداد 25 کاریابی جدید حقیقی و الکترونیک در استان تهران خبر داد و افزود: تاسیس دفاتر کاریابی نسبت به سال گذشته از 257درصد رشد برخوردار بوده است.

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اهمیت ایجاد مراکز مشاوره‌ و خدمات کارآفرینی در ترویج و توسعه کارآفرینی در استان، بیان کرد: صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان تهران در 9ماهه ابتدای سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد بیش از 65 درصدی است.

وی تصریح کرد: طی سالجاری در استان تهران مجموعاً 56 مجوز در حوزه‌های مختلف کارآفرینی مشتمل بر 33 مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی، 10 مجوز شتابدهنده، 5 مجوز فضای کاری مشترک و 8 مجوز کافه کارآفرینی صادر شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا