کسب رتبه چهارم کشوری البرز در استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: این استان در استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، «رضا جعفری» ظهر سه‌شنبه در دیدار با هیأت سرمایه‌گذاری خارجی کشور چین که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز هدف از دیدار با هیأت سرمایه گذاری چینی را معرفی پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان البرز در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، گردشگری و حوزه دانش‌بینان‌ها به هیأت مذکور عنوان کرد.

وی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی استان البرز، استقرار ۳۵۰۰ واحد تولیدی در ۱۲ شهرک صنعتی استان و تولید و تأمین ۷۰ درصد نیازهای دارویی و تولید و تأمین حدود ۸۰ درصد روغن خوراکی و ماکارونی کشور در این استان، خاطرنشان ساخت: استان البرز از نظر شاخص‌های صنعت، تجارت، گردشگری، صادرات، معدن، کشاورزی و دانش‌بینان‌ها سرآمد در کشور می‌باشد و رتبه چهارم استقرار شرکت های دانش‌بینان در کشور را کسب نموده است.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز آمادگی خود و مدیران اقتصادی استان را جهت داشتن تعامل هرچه بیشتر با هیأت سرمایه‌گذاری کشور چین اعلام کرد.

در این دیدار، هیأت تجاری سرمایه‌گذاری کشور چین به معرفی خدمات قابل ارائه و سرمایه گذاری به عنوان پیمانکار عمومی در حوزه فعالیت‌های زیرساختی، پروژه‌های راه و شهرسازی، احداث تونل، پروژه‌های ساختمانی و طرح‌های صنعتی اشاره کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به همراه هیأت سرمایه‌گذاری خارجی کشور چین با مهرداد کیانی شهردار کرج دیدار داشته و گفتگوهایی در خصوص معرفی فرصت ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان کرج انجام شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا