اعلام مهلت ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه «فناوری‌های دیجیتال استانبول»

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال استانبول ۶ تا ۸ بهمن‌ماه امسال برپا می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، با مشارکت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران؛ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی می‌توانند در نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال استانبول حضور یابند.

این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادها در منطقه اوراسیا در زمینه فناوری‌های ارتباطی است که فرصت‌هایی برای ارتباط با رهبران و اثرگذاران در این صنعت را برای مشارکت‌کنندگان ایجاد می‌کند. رویدادی که «فرصت ملاقات با مشتری‌های جدید»، «کسب سهم از بازارهای فروش جهانی»، «مذاکره با رهبران فکری و تامین‌کنندگان بین‌المللی» و «برگزاری مذاکرات رودررو با شرکت‌های متناظر و افراد فعال در این عرصه» را برای دانش‌بنیان‌های ایرانی فراهم خواهد کرد.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این پاویون ۱۵ دی ‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند. حوزه‌های فعالیت نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال استانبول، «فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «فناوری‌های دیجیتال» اعلام شده است.

این نمایشگاه که در روزهای ششم تا هشتم بهمن ۱۴۰۱ در شهر استانبول برگزار می‌شود، یک پاویون اختصاصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری برپا خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۰۵۷۱۳۹۱۴۵ و ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۴ تماس بگیرند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا