مهدی صفوی: مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر رفع خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی به مشکلات ۱۲ واحد دانش‌بنیان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، مهدی صفوی صبح دوشنبه در سی و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع تولید استان بوشهر اظهار داشت: امروز به مشکلات ۱۲ بنگاه اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان به صورت ویژه رسیدگی شده است.

وی موضوعات تأمین مالی، استمهال بدهی بانکی، تعیین تکلیف بدهی، تأمین گاز مورد نیاز، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و غیره را از جمله مشکلات بنگاه‌های اقتصادی بیان کرد و خواستار بررسی و تصمیم گیری از سوی اعضای کارگروه شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده تصمیمات اجرایی اتخاذ و مصوبات لازم برای ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی تصویب شد.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، اثربخشی و نتیجه‌محور بودن مصوبات، رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و دانش‌بنیان، رسیدگی و ساماندهی و راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط راکد و یا نیمه فعال، حفظ واحدهای موجود و… از رویکردهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا