حامد عاملی: سامانه استعلامات سرمایه‌گذاری در اردبیل فعال می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار اردبیل با بیان این‌که حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل فضای کسب‌وکار، گامی برای ایجاد اشتغال پایدار است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سید حامد عاملی» با بیان این‌که حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل فضای کسب‌وکار، گامی برای ایجاد اشتغال پایدار است، از فعال شدن آزمایشی سامانه استعلامات سرمایه‌گذاری در دهه اول دی سال جاری خبر داد.

استاندار اردبیل در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان بیان کرد: با هدف تسهیل روند صدور مجوزها، سامانه استعلامات سرمایه‌گذاری از دهه اول دی سال جاری به‌صورت آزمایشی فعال می‌شود که کارشناسی‌های لازم نیز در خصوص رفع اشکالات و نواقص احتمالی این سامانه انجام خواهد شد.

عاملی افزود: ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری برای رونق تولید و اشتغال پایدار در استان اردبیل وجود دارد و تنها مسیری که می‌تواند آینده‌ای روشن برای مردم و جوانان فراهم کند، تسهیل فضای کسب‌وکار و تولید است.

او تصریح کرد: تسهیل فضای کسب‌وکار و تولید باید در اولویت اقدامات مسؤولان مرتبط قرار گیرد و در کنار آن ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی از جمله راه‌آهن و ارتقای راه‌ها نیز از جمله گام‌های مهم برای رونق تولید و اقتصاد است.

ترسیم افق بلندمدت برای حمایت از سرمایه‌گذاران ضروری است

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به وجود پتانسیل‌های لازم در استان اردبیل برای ارتقای درآمد سرانه، باید همکاری‌های لازم مدیران دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی برای افزایش این میزان انجام شود.

عاملی گفت: ترسیم افق بلندمدت در حمایت از سرمایه‌گذاران ضروری بوده که در این راستا برخی حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران و تقسیط بدهی‌های مالیاتی و بانکی در بلندمدت می‌تواند موجب افزایش سرمایه و در صورت فراهم شدن شرایط، ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید و افزایش تولید شود.

او اظهار کرد: سرمایه‌گذاران با اقدامات خود در راستای تولید و اشتغال برای عزت مردم و کشور تلاش می‌کنند که باید از بعضی برخورد‌های سلیقه‌ای در جریان صدور مجوز‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی پرهیز شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا