برگزاری آموزش «دیجیتال برندینگ» در نشستی دانشجویی

کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار «دیجیتال برندینگ» از سری وبینارهای مجازی مدرسه کسبوکار کاپ را برگزار میکند.
به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، این برنامه با ارائه زهرا شایق ـ کارشناسارشد بازرگانی بینالملل و کارآفرینی گرایش کسبوکار جدید دانشگاه علموصنعت، سوم آذر ساعت ۱۸ تا ۲۰، به صورت مجازی برگزار میشود.
برندسازی و مدیریت برند یکی از ملزمات کسب و کارهای شخصی و شرکتی است از این رو در این وبینار به موضوع دیجیتال برندینگ (ویژه برندینگ شخصی، شرکتی و صنعتی) پرداخته میشود.
“برند چیست”، “هویت برند”، “المانهای یک برند”، “انواع برندینگ”، “دیجیتال برندینگ”، “مولفههای دیجیتال برندینگ”، “اهمیت و ضرورت دیجیتال برندینگ”، “مزایای برندسازی”، “چگونگی خلق برند قوی”، “آگاهی از برند”، “برندینگ؛ یک بازاریابی قدرتمند”،”مبنای دیجیتال برندینگ برای کسب و کارها”، “روشها و باید و نبایدها” و “اصول تبلیغات با حفظ هویت برند در بستر دیجیتال” عناوین و سرفصلهایی است که در این وبینار ارائه خواهد شد.
علاقهمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به لینک https://rooydadestan.ir/?p=75860 مراجعه کنند.
پایان پیام/