پنج طرح اشتغال‌آفرین بسیج سازندگی در ملایر افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

همزمان با هفته دفاع مقدس، ۲ کارگاه اشتغالزایی، یک تعاونی و سه واحد مسکونی محرومان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با حضور فرماندار ویژه ملایر، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و مسئول بسیج سازندگی استان همدان افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عصر چهارشنبه در آئین افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی و منازل مسکونی محرومان شهرستان ملایر افزود: سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ به کارآفرینان سطح استان پرداخت شد.

سرهنگ پاسدار “علی قراباغی” بیان کرد: با پرداخت این رقم تسهیلات از تعطیلی حدود یک‌هزار کارگاه اشتغالزایی و کارآفرینی جلوگیری شد که تعداد قابل توجهی از این کارگاه‌ها در شهرستان ملایر بود.

وی با اشاره به دلاوری و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: این رزمندگان هشت سال ایستادگی کردند و یک وجب از خاک کشور را به بیگانه ندادند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز نیز جهادگران و بسیجیان ادامه دهنده راه شهیدان و رزمندگان هستند، افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بزرگترین جهاد در مقابل آمریکا است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر نیز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک کارگاه گلیم و قالیچه با پرداخت یکصد میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و یک کارگاه تولید سرامیک با پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل تبصره ۱۶ بسیج سازندگی افتتاح شد.

سرهنگ “حمیدرضا آقابیگی” افتتاح یک تعاونی قلم‌زنی با ایجاد اشتغال ۵۰ نفر و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ بسیج سازندگی را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح برشمرد.

وی ادامه داد: در این آئین همچنین ۲ واحد مسکونی محرومان به همت خیران و جهادگران بسیج سازندگی در مناطق ۱۶ متری طالقانی و محله نفت سیاه که جز مناطق کم‌برخوردار است، به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به طرح احداث یکصد واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان توسط گروه‌های جهادی، بیان کرد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس یک واحد مسکونی از این تعداد در روستای نامیله به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا؛ در این آئین مسئولان محلی و استانی با مادر شهید “داود غلامی” دیدار و و گفتگو کردند و از سال‌ها صبوری و از خودگذشتگی خانواده این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا