احسان روحانی: سهم بنگاه‌های اقتصادی کوچک در کارآفرینی با حمایت از استارت‌آپ‌ها افزایش می‌یابد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

روحانی عنوان کرد که سهم بنگاه‌های اقتصادی کوچک در توسعه کارآفرینی با حمایت از استارت‌آپ‌ها و برگزاری همایش‌های ترویجی افزایش می‌یابد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا،«احسان روحانی» مدیر مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در دومین همایش توانمندسازی فناوران حوزه سلامت با عنوان اینکه سهم بنگاه‌های اقتصادی کوچک در توسعه کارآفرینی با هم‌اندیشی و برگزاری همایش‌های ترویجی افزایش می‌یابد بر لزوم و اهمیت برگزاری رویدادها، آموزش، انتقال تجربه در حوزه کارآفرینی تأکید کرد.

وی ابراز امید واری کرد که با هم‌اندیشی، برگزاری همایش‌های ترویجی، آموزش و حمایت از استارت‌آپ‌ها بتوانیم شاهد افزایش سهم بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در کسب درآمد‌های ارزی و توسعه کارآفرینی در کشور باشیم.

جلال حیدربیگی مدیر مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هم در این همایش با توجه به حضور فعال و توانمندی‌های ارائه شده و ظرفیت‌های بالای واحد‌های فناور در رویداد عصر امید، اهداف سلسله همایش‌های توانمندسازی فعالان حوزه سلامت و ضرورت برگزاری این همایش‌ها را تبیین کرد.

به گزارش آنا، دومین همایش توانمندسازی فناوران حوزه سلامت با حضور مدیران و رؤسای مراکز رشد و تحقیقاتی علوم پزشکی و فناوران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و دفتر توسعه پژوهش و فناوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا