رونمایی از بسته آموزشی هوش مالی و سواد کسب و کار

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بسته آموزشی هوش مالی و سواد کسب و کار به همت آکادمی دانش پژوهان؛ شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس تهیه و رونمایی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از برنا؛ در مراسم رونمایی از این بسته آموزشی که به میزبانی پژوهشسرای جابربن حیان منطقه ٢ برگزار شد، معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر قرارگاه حکمرانی فناورانه وزارتخانه، مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢، معاونان آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی منطقه ٢ و جمعی از مدیران شرکت های آموزشی و پژوهشی حضور داشتند.
در ابتدای مراسم دکتر دانش پژوه مدیر آکادمی دانش پژوهان لزوم شناخت دانش آموزان از رقیبان و مشتریان  و ترسیم زیست بوم کسب و کار را از ضروریات دنیای امروز عنوان کرد و گفت: ارائه این بسته آموزشی از طرف این آکادمی می تواند کمک بسزایی در تحقق این هدف نماید .
دکتر عزتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢ نیز در این مراسم بر لزوم تداوم برنامه هایی از این دست درجهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین تأکید کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به نقاط قوت موجود در فضای پژوهشسراها باید دانش آموزان را در جهت بهره مندی از علوم روز هدایت نماییم.
در ادامه دکتر حمیدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، هوش مالی را به معنای توسعه و ترقی و تعالی انسانی دانست و گفت: چنین ابزارهایی می تواند سیستم های آموزشی را به این تعالی برساند.
شایان ذکر است پکیج هوش مالی یک پکیج کاربردی جهت  آشنایی دانش آموزان با مباحث مقدماتی مالی و کسب و کار و یادگیری زبان تجارت به روش علمی می باشد.به طوریکه دانش اموزان ضمن آشنایی با مفاهیم پول و سرمایه گذاری می توانند با این پکیج شغل دلخواه خود را پایه گذاری نموده بر روی آن سرمایه گذاری کرده و بوم کسب و کار خود را شکل دهند . نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایند و پیامدهای تصمیمات درست و اشتباه خود را ببینند و در نهایت بتوانند تصمیم صحیح را اتخاذ نمایند . خصوصیت اصلی این پک آموزشی این است که تمام مباحث به صورت بازی و سرگرمی و کاملا هیجان انگیز به دانش اموزان آموزش داده می شود و  خلا اموزشی را در کتابهای درسی پرمی نماید.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
برنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا