اشتغال و کارآفرینی شرط لازم برای ایجاد مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: افزایش مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی منوط به تعهد اشتغال و کارآفرینی خواهد بود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی صدر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در نشست با روسای مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: در این بازار متلاطم آموزشی دنبال افزایش مراکز نیستیم و افزایش مراکز منوط به تعهد اشتغال و کارآفرینی خواهد بود.

وی با انتقاد از روند فعالیت مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور تاکید کرد: آموزش، احراز مشاغل و صلاحیت حرفه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به وضعیت مدیریت قبلی دانشگاه و با انتقاد از حذف مراکز دولتی و کاهش دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع تنها امید کشور در حوزه مهارتی  و دانش است و بیکاری را باید از بین برد.

صدر گفت: مراکز خوبی در استان آذربایجان غربی در حوزه‌های خدماتی، صنعتی و… مختلف داریم و متاسفانه در حوزه کشاورزی مشکل داریم.

در ادامه این نشست دکتر سهراب عبداله زاده که پیش از این سرپرست واحد استانی بود به عنوان ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی معارفه شد و روسای مراکز وابسته به دانشگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان نیز  در خصوص مشکلات و چالش‌های حوزه دانشگاه  دیدگاه های خود را بیان کرده و پیشنهاداتی ارائه کردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا