افتتاح دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد دزفول

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد دزفول روز دوشنبه در آیینی با حضور مسوولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور در آیین افتتاح این دانشکده با قدردانی از پیگیری‌های انجام شده برای افتتاح دانشکده مهارت و کارآفرینی گفت: امیداست که برنامه ریزی مستمری در راستای اهداف بلندمدت آموزش مهارت‌های لازم و متناسب با نیازهای جامعه به ویژه شهرستان دزفول برای دانشجویان و دانش آموختگان در این دانشکده انجام شود.

وی افزود: می‌توان با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال در شهرستان دزفول، شرایطی را برای اشتغال دانشجویان همزمان با تحصیل فراهم آورد در این صورت دانشجویان می‌توانند بعد از اخذ مدرک تحصیلی بنا به نیاز شرکت‌ها و تخصص‌شان مشغول بکار شوند.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: این دانشکده می‌تواند در زمینه توسعه فرصت‌های اشتغال و ایجاد فضای مناسب کسب و کار و ارتباط بیشتر با محیط‌های صنعتی در پرورش نیروی مستعد اثرگذار باشد به گونه‌ای که دانشجویان ضمن تحصیل از مهارت‌های مختلف کاربردی بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه زمینه پیشرفت در تمامی حوزه‌ها نیازمند پرورش متخصصان ماهر است، افزود: در شهرستان دزفول نیز حلقه گمشده‌ای برای پیشرفت در موضوعات مختلف وجود دارد که به دست مراکز علمی و دانشگاه‌ها خلا آن پر خواهد شد.

فرهمندپور گفت: باتوجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان این خلاها باید شناسایی و برای رفع آن‌ها نیروهای ماهر پرورش داد.

وی اضافه کرد: لازم است همه ما مسوولان در تمام دستگاه‌ها و نهادها، همکاری همه جانبه‌ای در جهت رشد و پرورش متخصصان آینده ساز کشور با دانشگاه‌ها داشته باشند تا شاهد تکمیل چرخه پیشرفت جامعه بدست مراکز علمی شویم.

به گزارش ایرنا دانشکده مهارت و کارآفرینی در محل سابق دانشکده سما فعالیت خود را آغاز کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا