عبدالله دارایی: تعاونی‌های البرز از فرصت ایجاد شده برای کارآفرینی استفاده کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز به مدیران تعاونی‌های استان توصیه کرد از امکانات و فرصت های فراهم شده در دولت سیزدهم برای توسعه و ایجاد تحول در تولید و کار آفرینی استفاده کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، عبدالله دارایی، گفت: ارتقا عدالت اجتماعی و تحقق ۲۵ درصدی سهم تعاون در بخش‌های اقتصادی و تولیدی از اولویت های دولت مردمی است. 

وی افزود: با توجه به‌ امکانات‌ فراهم شده در بخش تعاون از فعالان اقتصادی استان البرز دعوت می شود با مشارکت در ایجاد و توسعه تعاونی ها، برای  تقویت بخش تولید و کارآفرینی و پویایی اقتصاد جامعه وارد صحنه شوند.

وی خطاب به اعضای هیات عامل و  مدیران تعاونی‌های فعال استان البرز گفت: فعالیت ها و  برنامه های خود را در محور قانون و قانونمداری تنظیم کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز در ادامه این گفت و گو با اشاره به برخی مشکلات ناشی ازعدم رعایت قوانین در معدودی از تعاونی ها، لزوم رعایت کامل بخشنامه های حوزه تعاون را مورد تاکید قرار داد و  تصریح کرد: مفاهیم مرتبط با بخش تعاون بر حفظ حقوق سهامداران در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و تولیدی تاکید دارد و هیات های عامل و مجموعه مدیران تعاونی‌ها باید برنامه های خود را بر محور قانون تنظیم کنند.

وی اظهار داشت :  از حدود یک هزار تعاونی فعال در استان البرز فعالیت  بیشتر  این تعاونی‌ها مطابق با ضوابط قانونی و قابل قبول است و تنها تعداد اندکی از تعاونی‌های عمدتا در بخش مسکن با مشکلاتی مواجه اند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز افزود: از نخستین روزحضورش در استان البرز رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن و مصرف را در اولویت ویژه قرار داده است.

وی گفت: به فضل الهی و با هدایت عملکرد معدود تعاونی‌های مشکل دار در مسیر قانون، به مرور  مشکلات این تعاونی‌ها نیز برطرف خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا