احمد وحیدی: استانداران نیازهای واحدهای دانش‌بنیان را رفع کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وزیر کشور خواستار رسیدگی استانداران به نیازهای واحدهای دانش بنیان شد و گفت: به استانداران تکلیف شده که در نشست‌های دانش‌بنیان نسبت به بحث و گفت و گو درباره ظرفیت ها، بازاریابی، نیازها و تقاضاها از جمله پرداخت تسهیلات مورد نیاز در سطح کشور اقدام کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا «احمد وحیدی» روز پنجشنبه در جریان بازدید از پارک فناوری استان همدان و تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: با توجه به شعار سال مبنی بر «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، بنابراین بر همه ما واجب است زمینه های شناسایی ایده‌های نو را در مراکز رشد، دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری فراهم کنیم که این تکلیف همه افراد به ویژه مسئولان دستگاه های دولتی است.

وی افزود: با توجه به بازدید صورت گرفته، واحدهای مستقر در این مکان فعالیت های خوب و شایسته در بخش بهداشتی، پزشکی، طراحی کردند که این تولیدات قابل استفاده است.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در این بازدید یک ساعته در جریان نوع مصرف کالاها و محصولات تولید شده قرار گرفت که بیشتر این قطعات تحریمی بودند.

احمد وحیدی در این بازدید خواستار تقویت بازاریابی و توجه به استانداردهای روز در تولیدات شد.

استان همدان بیش از ۲۷۰ شرکت دانش‌بنیان و واحد فناور دارد.

احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی استان به خصوص طرح آبرسانی به همدان و همچنین حضور در پایگاه شکاری شهید نوژه و شرکت در چند برنامه اداری وارد همدان شد.

وزیر کشور پس از ورود به همدان مورد استقبال رسمی استاندار همدان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی انتظامی قرار گرفت.

وحیدی پس از ورود به همدان به منظور سخنرانی در مراسم روز پدافند هوایی به پایگاه هوایی شهید نوژه همدان رفت و با حضور در مزار شهدای گمنام این پایگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام  و از گلخانه گل رز (کوریجان) و خط انتقال ۱۶ کیلومتری آب شرب همدان (بای پس) و پارک علم و فناوری بازدید کرد.

دیدار با خانواده شهدا، دیدار با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و شرکت در جلسه شورای تامین از دیگر برنامه های سفر یک روزه وحیدی است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا