درباره خدمات جدیدی که دانش‌بنیان‌ها با ارائه آن حمایت می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: مراکز خصوصی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه کننده هفت خدمت ویژه در زمینه آزمایشگاهی می‌توانند از حمایت‌ها و مزایای ویژه‌ای که برای شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف شده است، بهره‌مند شوند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، «خدمات طراحی آزمون»، «تولید نمونه اولیه»، «آماده‌سازی نمونه آزمون»، «کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی»، «آنالیز نمونه»، «تعمیر و نگهداری» و «تولید نرم‌افزارهای آزمایشگاهی» خدماتی هستند که به جرگه کالاها و خدمات دانش‌بنیان پیوستند.

این مراکز پس از تایید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از مزایای در نظر گرفته شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان همچون «معافیت مالیاتی»، «تسهیلات لیزینگی خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی»، «تخفیف‌های مالیاتی»، «بهره‌مندی از حمایت‌های قانون شرکت‌های دانش‌بنیان و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی»، «تخفیف در خرید تسهیلات بیمه و تسهیلات لیزینگی» و «خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی» استفاده کنند.

در حال حاضر یک هزار و ۳۷۹ مجموعه به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درآمده‌اند و از خدمات و مزایای عضویت در این شبکه بهره‌مند هستند.

این مجموعه‌ها ۲۶ هزار و ۸۰۸ دستگاه و تجهیز آزمایشگاهی را به اشتراک گذاشته‌اند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا