اعلام فراخوان جذب کارگزار کسب و کار برای ارائه خدمات به شرکت‌های فناور

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای جذب کارگزار کسب و کار با هدف ارائه خدمات مورد نیاز شرکت‌ها و هسته‌ها در حوزه کسب و کار فراخوانی را منتشر کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای ارائه خدمات مورد نیاز شرکت‌ها و هسته‌ها در حوزه کسب و کار، بستری ایجاد کرده است تا شرکت‌ها و هسته‌ها بتوانند خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

کارگزارانی که ارائه‌دهنده خدمات مورد نیاز کسب و کارها هستند، در صورت تمایل به همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می‌توانند درخواست خود را از طریق ثبت‌نام در سایت این ارائه کنند تا پس از بررسی توانمندی‌های‌شان، به‌عنوان کارگزار، عضو پارک شوند.

معرفی کارگزار از سوی پارک به شرکت‌های عضو و مستقر در پارک و بهره‌مندی از میز ارائه خدمت کارگزاری در صورت امکان از مزایای عضویت در «کلینیک توانمندسازی کسب و کار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران» است.  

مدت زمان فراخوان تا پایان شهریور ماه تعیین شده است.

مخاطبان این فراخوان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کسب و کار در حوزه‌های مالی، مالیاتی، بیمه، بازاریابی، فروش، حسابداری، تنظیم اظهارنامه، حسابرسی، بین‌المللی‌سازی(صادرات و واردات)، تبلیغات، دریافت استاندارد و مجوز محصول یا خدمت، تدوین برنامه کسب و کار، تنظیم قراردادهای تجاری، ثبت پتنت، ثبت شرکت و برند، دریافت مجوزهای تنظیم ساختار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، کمک به دانش‌بنیان شدن و سایر موارد مورد نیاز شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا