امیرحسین اسدی: در اولین «نمایشگاه خدمات کسب‌و‌کار» مشاوره‌‌های رایگان حرفه‌ای ارائه می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا


مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت از ارائه خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای رایگان با حضور ۵۰ مشاور عالی در ۲۰ رسته مشورتی در اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از شاتا نیوز، امیرحسین اسدی از ارائه خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای رایگان با حضور ۵۰ مشاور عالی در ۲۰ رسته مشورتی در اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار خبر داد.


وی گفت: یکی از مشکلات کسب وکارها، عدم آشنایی با خدمات کسب و کار و نقش این خدمات در افزایش بهره وری کسب و کار است.

لذا تصمیم گرفته شد تا در این نمایشگاه، ارایه مشاوره کسب و کار توسط مربیان و مشاوران کسب وکار و بصورت رایگان برای همه صاحبان کسب وکار ارایه شود.


حضور همزمان پنجاه مشاور و ارایه مشاوره در حوزه هایی اعم از خدمات تبلیغات، برندینگ و بازاریابی، موسسات ارائه دهنده خدمات تامین مالی کسب و کار، خدمات حسابداری، خدمات منتورینگ و مشاوره کسب و کار، خدمات فناوری و هوشمندسازی کسب و کار، خدمات مدیریت زنجیره تامین، روانشناسی کسب و کار ، خدمات طراحی و تاسیس کارخانه، خدمات بازآفرینی و احیای کسب و کارهای راکد، خدمات مشاوره حقوقی کسب و کار و خدمات بیمه و امور مالیاتی، رمز ارزها، بورس، راه اندازی کسب و کار، دریافت تسهیلات و … زمینه حرکت فراگیر جامعه به انجام مشاوره قبل از انجام هر کدام از فرایندهای کسب وکار است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
شاتا نیوز
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا