پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک در قزوین برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک همزمان با اولین نمایشگاه کار در قزوین خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، احمد خورگامی افزود: کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط، نقش مهمی در ایجاد تحول در بخش صنعت را دارد و با عنایت به شعار سال، نقش اساسی در راستای تحقق اهداف تولید، اشتغال و کارآفرینی به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت، بستر بسیار مناسبی را به‌منظور تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و استفاده از دستاوردهای نوین را برای متخصصان، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان فراهم می‌سازد.

خورگامی تصریح کرد: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تاریخ یکم تا چهارم شهریور ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

این مسوول تاکید کرد: معرفی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با محصولات و دستاوردهای صنایع کوچک و متوسط، شناخت صنایع کوچک از ظرفیت‌های یکدیگر و کمک به بازاریابی محصولات تولید شده در این دسته از صنایع از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

خورگامی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت چهار روز با حضور واحدهای تولیدکننده، خوشه‌های صنعتی در حوزه‌های صنعت، غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، آموزش، منسوجات، بسته بندی و … در محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا