استقرار مرکز خدمات کسب‌وکار به‌مدت یک سال در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مراسم  رونمایی از پوستر نخستین دوره نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از شاتا نیوز، علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت از برگزاری این نمایشگاه از اول تا چهارم شهریور خبر داد و گفت: با توجه به تغییر ساختار وزارت صمت در دولت کنونی، تلاش شده تا به معنا و مفهوم اصلی کلمه‌ی صنعت توجه شود و همه بخش های آن از خدمات تا مجموعه زنجیره را شامل شود.
وی با تشریح فعالیت های معاونت تجارت و خدمات در نمایشگاه خدمات کسب و کار افزود: علاوه بر طراحی پلتفرمی که در آن تلاش میشود خدمات دهندگان به خدمات گیرندگان معرفی شوند، مرکز خدمات کسب و کار تا یک سال در نمایشگاه بین المللی تهران مستقر خواهد شد.
شاه میرزایی با اشاره به ورشکست شدن ۳۵ درصد از کسب و کارها گفت: مهمترین دلیل آن شخصیت خود کارآفرین است و از این رو پرداختن به روانشناسی کسب و کار از اهمیت ویژه برخوردار است و در این نمایشگاه به این مقوله پرداخته شده است.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در ادامه به طرح خرید شفاف اشاره کرد و گفت: بنا داریم برای تکمیل این زنجیره، بحث تامین مالی زنجیره ای را هم اضافه کنیم.
وی با تاکید بر مفید بودن این طرح و کمک آن به شفافیت مالی در عرصه تولید، تاکید کرد: ما در این طرح نقش نظارتی داریم و این طرح قدرت خرید مردم را ارتقا میدهد و علاوه بر شفاف بودن طرح خرید که پیش از این اجرا شد، شفافیت در حوزه تامین مالی زنجیره هم به طرح قبلی اضافه میشود.

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
شاتا نیوز
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا