برگزاری پنجشنبه‌های مهارتی در فرهنگسرای فیض کاشانی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی، گفت: همزمان با هفته کارآفرینی، با هدف افزایش ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، توانمندی و مهارت نیروی انسانی دوره‌های آموزش‌های مهارتی در این فرهنگسرا برگزار می‌شود. 

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، امیرحسین عبدلی، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مهارت‌محور برای بانوان به‌عنوان رکن اصلی خانواده سالم و موفق یک ضرورت است و مهارت آموزی در پذیرش مسئولیت‌های زندگی شهری و بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی موثر است. 

وی افزود: توانمندی بانوان یکی از اصول نشاط و شادابی خانواده و پیش زمینه مهم برای درآمدزایی آنها است و برگزاری دوره‌های مهارت محور برای کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یک فرصت است.

 مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی، تصریح کرد: برنامه ریزی هدفمند فرهنگسرا در راستای آموزش‌های تخصصی و متنوع بانوان در طول سال و تسهیل گری فرصت‌های کارآفرینی با همکاری آموزشگاه‌های تخصصی، در قالب یک برنامه بلندمدت و منظم با عنوان”پنجشنبه‌های مهارتی” در این مرکز فرهنگی تا پایان سال ادامه خواهد داد.

عبدلی گفت: کارگاه‌های مهارت آموزی با هدف اشتغالزایی و کسب درآمد، غنی سازی اوقات فراغت، آشنایی با هنرهای مختلف و زندگی بهتر برای بانوان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود. 

وی گفت: بانوان کاشانی می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی به فرهنگ‌سرای فیض کاشانی واقع در میدان قاضی اسدالله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۵۰۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا