حشمت الله عسگری: بیش از ۴۰ شرکت دانش‌بنیان در استان تهران راه‌اندازی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ شرکت دانش‌بنیان در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، حشمت الله عسگری، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» اظهارداشت: در سالی که مقام معظم رهبری بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید فرمودند در استان تهران نیز این فرمان در حال اجرا است و با تاکیدهای استاندار تهران مراحل راه اندازی این شرکت‌های دانش‌بنیان پیگیری می‌شود.

وی افزود: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، اکنون بیش از ۴۰ شرکت دانش بنیان در بخش‌های صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها شکل گرفته و تلاش داریم تا ۶ ماهه امسال بخش قابل توجهی از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان تهران راه‌اندازی شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: هدف گذاری ما راه‌اندازی بیش از یک هزار شرکت است زیرا استان تهران از زیرساخت‌های مناسب برای این اقدام برخوردار است و در جلسات هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران همه مراحل این شرکت‌ها بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات، نسبت به رفع موانع راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان تصمیم‌گیری می‌شود و با همکاری بانک‌های عامل و مدیران دستگاه‌های اجرایی این مشکلات برطرف می‌شود.

عسگری تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در استان تهران مستقر هستند و بر همین اساس، یکی از بخش‌های مورد توجه در زیست بوم فناوری و نوآوری استان تهران به شمار می‌رود.  

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا