آغاز فعالیت مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با حضورمسئولان با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش‌آموختگان در شهرری راه‌اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با حضور محمد نریمانی‌راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امیر میمنت‌آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه‌ای، عبدالله قاسمی معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی فنی و حرفه‌ای تهران، جواد روانبخش مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران، مهدی جمالی مشاور حوزه روابط کار وزارت کار، معاونان و رؤسای دانشکده مهارت و کارآفرینی راه‌اندازی شد.

نریمانی‌راد در این مراسم گفت: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در راستای اجرای طرح توانمندسازی مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و با همکاری مشترک سازمان فنی حرفه ای و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی این مرکز و مدرسه عالی مهارتی تربیت مربی با گواهینامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فنی حرفه‌ای و مدرسه عالی مهارتی با مدرک مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی حرفه‌ای کلن آلمان گام دیگری به منظور اجرای مأموریت مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) است.

رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) افزود: این مرکز با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرآیند اصلی نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و در نهایت ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دانشگاه‌ عالی ایجاد شده است.

نریمانی‌راد با اشاره به طرح پویش که در دستور کار واحد یادگار امام خمینی (ره) است، بیان کرد: در این طرح دانشجو همزمان با تحصیل برای جذب به بازار کار به صنعت معرفی می‌شود.

وی تأکید کرد: با الحاق ۷ دانشکده مهارت و کارآفرینی به واحد یادگار امام خمینی (ره) هر دانشکده در راستای مهارت‌آموزی دانشجویان و فارغ التحصیلان مأموریت خاصی دارد. به عنوان مثال دانشکده مهارت و کارآفرینی جنت‌آباد در زمینه حقوق و زیبایی، پوست و مو فعال است. دانشکده تهرانسر درصدد احیای صنعت چاپ و نشر بوده و دانشکده شریعتی در شاخه بورس، صنعت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال فعالیت می‌کند.

محسن رنجبر معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی (ره) هم با ابراز خرسندی از گشایش مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان گفت: امید است با تربیت دانشجو مهارتی گامی در راستای ارتقای صنعت کشور برداریم؛ چراکه رشد و توسعه یک کشور در دست جوانان است و باید فاصله بین پژوهش و اجرا را کاهش دهیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا