علی حسین نژاد: شرکت‌های دانش‌بنیان از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان گفت: شرکت‌هایی که فعالیت آنها دانش‌بنیان باشد در صورت داشتن تائیدیه و ارائه لیست بیمه شدگان از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، علی حسین نژاد شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی برای کارفرمایان اظهار کرد: در روز اول هفته تأمین اجتماعی اپلیکیشن تأمین اجتماعی من از طریق موبایل راه اندازی شد که خدمات مختلفی را به افراد ارائه می‌دهد.

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه این سازمان منابع اصلی خود را از حق بیمه افراد وصول می‌کند و برای سیاست‌های کشور نیز دستورالعمل‌هایی دارد، افزود: شرکت‌هایی که فعالیت آنها دانش‌بنیان باشد در صورت داشتن تائیدیه و ارائه لیست بیمه شدگان، از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند.

وی اضافه کرد: عنوان شغلی خبرنگاری که برای نشریه کار می‌کند و لیست بیمه برای وی رد شده است می‌تواند از سخت و زیان آور استفاده کند اما کسانی که معرفی نامه از سوی ارشاد دارند شامل بیمه مشاغل آزاد هستند و از مزایای سخت و زیان آور بهره مند نمی‌شوند.

حسین نژاد با بیان اینکه برای موضوع کسری از ماه، افراد می‌توانند برای پر کردن مابقی بیمه خود هر ۶ ماه یک بار اقدام کنند، افزود: اگر هیچ بیمه‌ای برای شخص پرداخت نشود می‌تواند از خدمات ۱۶۴۰ سازمان استفاده کند.

وی تصریح کرد: گیلان در بخش بیمه زنان خانه دار رتبه اول کشوری دارد و بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا