راه‌اندازی شعبه حل اختلاف ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در البرز

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شعبه حل اختلاف ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز در پارک علم و فناوری این استان راه‌اندازی شد.

به کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، رییس جهاد دانشگاهی کشور روز چهارشنبه در آیین افتتاح شعبه۴۴ توسعه حل اختلاف شرکت‌های دانش‌بنیان استان البرز گفت: اجرای این طرح می‌تواند موانع بزرگی را از جلوی پای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور بردارد. 

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی افزود: یکی از بزرگترین موانع تولید و یکی از بزرگترین‌ چالش‌های رشد شرکت‌های دانش‌بنیان با اجرای این طرح برطرف خواهد شد. همچنین اجرای این طرح اقدامی بی‌سابقه است و برای اولین بار می‌بینیم که چنین حرکتی صورت می‌گیرد. 
وی گفت: باید به طراحان این طرح و قوه قضاییه که بسیار فعالانه، مشتاقانه و خودجوش این حرکت را آغاز کردند،تبریک گفت.

رییس جهاد دانشگاهی کشور بیان داشت: با توجه به اهمیت این طرح و تاثیرات مثبتی که روی اکوسیستم و زیست بوم دانش‌بنیان دارد بر خود فرض دانستم که در این برنامه حضور پیدا کنم.

مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز نیز   ضمن تبریک ایام نورانی عید قربان و غدیر با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه شرکت های دانش بنیان باید خروجی قابل قبول در تولید ناخالص داخلی استان داشته باشد، گفت: دستاوردهای اقتصاد دانش بنیان باید در زندگی مردم دیده شود و اگر این اتفاق نیافتد نمی توانیم بگوییم کار ویژه ای را انجام داده ایم.
وی از راه اندازی پردیس غرب کشور توسط جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت : این ماموریت با همکاری و تلاش پارک علم و فناوری البرز دنبال می شود.

در این آیین مهدی عباسی،  دکترحمیدرضا بابایی،  حسن علیزاده ، امیر رضا برکتین ، سیدهادی حسینی، سید سجاد سادات رسول، خشایار خوش آرا، علی اصغر صلواتی و   عنایت اله محرابی به عنوان صلح یار ثبت ستاد استان البرز از سوی رییس کل دادگستری استان البرز حکم انتصاب گرفتند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا