سورنا ستاری: افتتاح خانه‌های خلاق، کارآفرینی را در جامعه گسترش می‌دهد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: افتتاح خانه‌های خلاق، کارآفرینی را در جامعه گسترش و فرهنگ عمومی را شکل می‌دهد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور روز دوشنبه با حضور سورنا ستاری در دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سطح کشور گسترده است و می تواند پوشش خوبی بویژه در مناطق محروم داشته باشد.  

وی افزود: تمام جوانان صاحب ایده و خلاقیت می توانند در خانه خلاق و نوآوری ایده های خود را تجاری سازی کنند.  

معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: تمام بحث ما در اقتصاد دانش بنیان، سرمایه گذاری بخش خصوصی را شامل می شود و خانه های خلاق هم توسط بخش خصوصی تاسیس و توسعه داده می شوند.  

ستاری خاطرنشان کرد: راه اندازی خانه های نوآوری یک فرهنگ عمومی است که شکل می گیرد و باعث افزایش این مراکز می شود و هزینه خاصی از طرف دولت برای توسعه خانه های خلاق انجام نمی دهیم. با افتتاح خانه های خلاق کارآفرینی در جامعه گسترش می یابد.  

وی همچنین گفت: اعطای تسهیلات، استفاده از امکانات قانون جهش تولید دانش بینان که در آن بحث صنایع خلاق به رسمیت شناخته شده و مکانیزم ارزیابی آن در قانون ایجاد شده و فعال است از جمله حمایت هایی است که صاحبان ایده با دریافت این تسهیلات خود را به سیستم دانش بنیان کشور متصل می کنند و این موضوع باعث می شود تا جریان فرهنگی و کارآفرینی در جامعه ایجاد شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا