آغاز همایش بین المللی کارآفرینی در چالوس

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اولین همایش بین المللی کارآفرینی با تمرکز بر تحقق شعار سال در ۲۲ محور مختلف با حضور محققان و دانشگاهیان در چالوس آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، اولین همایش بین المللی کارآفرینی با تمرکز بر تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین صبح چهارشنبه با حضور محققان و دانشگاهیان در مجتمع دلگشا دانشگاه آزاد چالوس آغاز به کار کرد.

یوسف تقی پوریان دبیر همایش بین المللی کارآفرینی در حاشیه این همایش با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین افزود: دانش‌بنیان‌ها یکی از مؤلفه‌های قدرت و توسعه هر کشور هستند، از این رو بر اساس سند تحول و تعالی به دنبال چرخشی تحول آفرین «از آموزش حافظه محور به یادگیری تعالی بخش عمیق، کاربردی، فایده محور، بسترساز اشتغال دانش بنیان و…» هستیم.

وی افزود: اولین همایش بین المللی کارآفرینی را با تمرکز بر تحقق شعار سال به مدت دو روز در حال برگزاری است و این همایش در ۲۲ محور مختلف و با موضوعات بین رشته‌ای در حوزه کارآفرینی در حال اجرا است.

تقی پوریان یادآور شد: در این همایش، از سه استاد برتر ایران، پرفسور وظیفه دوست رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران، پرفسور پورعزت رئیس انجمن علمی مدیریت دولتی ایران و پرفسور فیضی استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی دعوت شد و به ایراد سخنرانی پرداخت خواهند کرد و همچنین سه سخنران بین المللی در حوزه تخصصی کارآفرینی به همراه شش مدیر شرکت‌های برتر دانش بنیان حضور دارند.

وی گفت: ۳۰ مقاله برتر در این همایش ارائه می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا