افتتاح نخستین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در زابل

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با حضور محمد دیوجان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و رییس ادارات اشتغال و هدایت نیروی کار و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نخستین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در شهرستان زابل افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد دیوجان در آیین افتتاح این مرکز گفت: مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با هدف توسعه فعالیت های کارآفرینانه با توجه به مزیت ها و ظرفیت های اقتصادی، ایجاد ارتباط منطقی و پایدار بین فعالیتهای کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید، افزایش ضریب موفقیت کارآفرینان و هدایت صاحبان سرمایه به فعالیتهای کارآفرینانه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت درخواست صدور مجوز راه اندازی این مراکز می توانند به سامانه http://moka.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین در نشست با حسن دهمرده فرماندار زهک اظهار داشت: در صورت ثبت درخواست فرد متقاضی در سامانه مربوطه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سریعترین زمان ممکن شرایط را برای راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی شهرستان زهک فراهم خواهد کرد.

محمد دیوجان در ادامه در سفر به هامون، از طرح های اشتغال این شهرستان نیز بازدید و با کارآفرینان و سرمایه گذاران این طرح ها گفتگو کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا