واگذاری ۴۵۰ زمین صنعتی و کارگاهی به شرکت‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت این شرکت زمین های صنعتی و کارگاهی را با شرایط ویژه برای واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان استان آماده سازی کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، رسول سواری روز شنبه افزود: این شرکت در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، حدود ۳۸۵ پلاک زمین با کاربری کارگاهی و ۳۵ پلاک زمین با کاربری صنعتی در مساحت های متنوع را برای استقرار شرکت های دانش‌بنیان در سطح شهرک های صنعتی استان در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین حدود ۳۰ پلاک زمین برای ساخت واحدهای کارگاهی با مساحت ۲۸۸ متر مربع را برای شرکت‌های دانش‌بنیان استان در نظر گرفته‌ایم که پس از احداث و تکمیل بصورت استیجاری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهار داشت: با توجه به سیاست های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شرکت های دانش بنیان، بهای حق بهره برداری با بیشترین مساعدت در نحوه پرداخت و اعمال تنفس ۶ ماهه و مشوق مربوطه دریافت می شود.
وی اضافه کرد: این شرکت‌ها در صورت بهره برداری پیش از موعد نیز مشمول حداکثر ۳۰ درصد مشوق بهای کل حق بهره برداری می شوند.
۸۰  شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک صنعتی عملیاتی شده و در حال واگذاری است، همچنین ۵۰ درصد از شهرک های استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.
بیش از ۱۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال این استان مشغول کار هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا