ارائه راهکارهایی برای کارآفرینان خراسان جنوبی از سوی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از سه شرکت کارآفرین در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، راهکارهایی را برای ارتقای این شرکت‌ها ارائه کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمود کریمی بیرانوند، که در قالب کاروان دولت به استان خراسان شمالی سفر کرده است، روز پنجشنبه از شرکت های تولید لوازم یک بار مصرف بیمارستانی و تولید محصولات بهداشتی مهر و امید پویان مهر، شرکت تعاونی فرش و گلیم روژین و آموزشگاه آزاد و فنی چلیپای بجنورد دیدن کرد.

وی در بازدید از کارگاه تولیدی لوازم یک بار مصرف بیمارستانی و محصولات بهداشتی مهر و امید پویان مهر در شهرک کارگاهی بجنورد با ارائه راهکارهایی برای بازاریابی، اظهار داشت: یکی از مشکلات این کارگاه که برای ۴۰ معلول زیر پوشش بهزیستی اشتغال ایجاد کرده است، نداشتن خودروی مانند ون  برای رفت و آمد است.

وی افزود: اگر ۵۰ درصد هزینه این خودرو توسط مردم، خیران و نهادهای حمایتی تامین شود، وزارت کار نصف دیگر هزینه خرید این خودرو را تقبل خواهد کرد.

کریمی بیرانوند در بازدید از شرکت تعاونی فرش و گلیم روژین نیز از مدیر این شرکت تعاونی خواست برای حل مشکلات این شرکت با تهیه یک طرح توجیهی برای جذب سرمایه گذار زنجیره تامین فرش و گلیم دستی از طرف این شرکت در خراسان شمالی را فراهم کند تا وزارت تعاون نیز برای جذب سرمایه گذار اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در بازدید از آموزشگاه آزاد و فنی چلیپا، ضمن راهنمایی مدیر این آموزشگاه برای چگونگی جذب تسهیلات در راستای توسعه فعالیت و کارآفرینی این شرکت پیشنهاد کرد تا این شرکت اقدام به دریافت مجوز کاریابی کند تا نخستین کاریابی هنرهای تجسمی ایران در بجنورد تاسیس شود.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بیست و ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، وارد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد.

رئیس جمهور را در این سفر وزیران کشور، نیرو، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان محیط زیست، معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است. 

در این استان بیش از ۸۴ هزار و ۹۰۰ نفر کارگر از مزایای بیمه برخوردار هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا