محسن جهانشاهی: پارک علم و فناوری مهارتی برای اولین بار در کشور ایجاد خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: برای اولین بار در کشور پارک علم و فناوری مهارتی را ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جهانشاهی گفت: برای تبدیل ایده به پدیده باید بستری فراهم شود تا بتوان مستقر شد که یکی از آن ها مراکز رشد هستند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: پس از دریافت ایده باید به مراکز رشد رفت تا حمایت هایی شود و سپس آن ها را به کسب و کار تبدیل کنند که در دانشگاه فنی این امر انجام شده است. در ۲ ماه اخیر از یک مرکز رشد به ۱۶ مرکز رشد در ۱۶ استان کشور ارتقاء یافته ایم.

او گفت: مشوق هایی را با حمایت در حوزه انتشارات، زیرساخت و چاپ مقالات برای دانشجویان در نظر گرفته ایم تا تولید محتوا را در بستر شعار سال داشته باشیم.

معاون دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: سامانه های مختلف را برای ارتقای استادان، ارائه تسهیلات به دانشجویان یعنی نوع تغذیه، دریافت بن کتاب و … فراهم کرده ایم تا دانشجویان بتوانند فکر و ایده خود را به هسته فناور تبدیل کنند.

او گفت: مشکلات و دغدغه های دانشجویی یکی از موانع در جهت جلوگیری از ارائه ایده برای تولید محصول در مراکز فناور است؛ بنابراین تقویت زیرساخت ها کمک کننده زیست بوم های فناور هستند‌.

جهانشاهی گفت: برای اولین بار پارک پردیس مهارتی در کشور را در دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد شریعتی راه اندازی خواهیم کرد؛ از آن جایی که پارک های علم و فناوری یک مرحله بالاتر از مراکز رشد هستند، بنابراین به دریافت ایده کمک خواهند کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا