دوره‌های توانمندسازی و کارآفرینی در محلات اردبیل برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی و تخصصی توانمندسازی و ارتقا مهارت‌های شغلی برای ساکنین محلات اردبیل برگزار می‌شود.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، اباصلت ابراهیمی ۲۷ خرداد با اعلام این خبر تصریح کرد: باتوجه‌به رویکرد اصلی این سازمان مبنی بر محله محوری و توسعه همه‌جانبه محلات، دوره‌های توانمندسازی و کارآفرینی در محلات اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره تخصصی تربیت مشاور و تربیت‌مدرس مشاغل خانگی در محلات اردبیل افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها توانمندسازی اهالی محلات است که با حضور اساتید کشوری و استانی و صدور گواهینامه معتبر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: اخذ تسهیلات اشتغال‌زایی، انتخاب به‌عنوان مشاور و مدرس کسب‌وکار در محلات هدف و امکان عضویت در مؤسسه توسعه مشاغل خانگی از مزایایی این دوره‌ها در اردبیل است که با همکاری قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س)، مراکز نوآوری و کارآفرینی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به تداوم دوره‌های آموزشی توسط فرهنگسراهای شهرداری اردبیل گفت: علاوه بر برپایی سه‌شنبه‌بازار در فرهنگسرای بانوان و خانواده که توانمندی‌های بانوان عرضه می‌شود؛ نمایشگاه صنایع‌دستی نیز در فرهنگسرای سوم خرداد شهرداری برپا است.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری اردبیل در محلات اردبیل به‌ویژه آموزش‌های شهروندی و توانمندسازی باقوت در حال اجرا است، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره‌های آموزشی توانمندسازی می‌توانند تا ۲۷ خرداد با شماره ۰۹۰۵۲۱۴۱۲۲۰ تماس حاصل نمایند و یا جهت شرکت در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به فرهنگسراهای محلات خود مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا