تفاهم‌نامه چندجانبه برای توسعه کارآفرینی در خراسان رضوی منعقد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: برای توسعه کارآفرینی در این استان، تفاهم‌نامه چند جانبه‌ای بین دستگاههای اجرایی متولی بویژه در حوزه تعاونی‌ها در کارگروه اشتغال خراسان رضوی به امضا مدیران مربوطه رسیده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمد امین بابایی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست‌های برنامه ششم توسعه مبنی بر تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی و توسعه و ترویج کارآفرینی به منظور تعامل، راهبری و حمایت از زیست بوم کارآفرینی و شرکتهای دانش بنیان منعقد شده است.

وی بیان کرد: مدیران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری، انجمن شرکتهای دانش بنیان، انجمن صنفی مراکز شتاب دهنده، انجمن صنفی مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی، اتاق تعاون، خانه تعاون نگران و کانون کارآفرینان خراسان رضوی عناصر تشکیل دهنده این تفاهم‌نامه هستند.

بابایی اظهار داشت: تفاهم نامه مزبور که در ۹ ماده و هشت نسخه تدوین شده است، استفاده از همه ظرفیتها و امکانات موجود طرفین تفاهم‌نامه به منظور هدایت، مشاوره، تجاری‌سازی ایده ها و توانمندسازی کسب و کارها، ترویج فعالیتهای کارآفرینی، تشکیل شرکتهای تعاونی و دانش‌بنیان را دنبال می‌کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: به منظور اجرایی شدن این تفاهم‌نامه کارگروهی متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل و جهت برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری مصوبات اقدام می‌کنند که دبیرخانه این کارگروه در این اداره کل مستقر است.

وی مدت زمان اجرای این تفاهم نامه را دو سال ذکر و بیان کرد: ۱۰ هدف کلی در این تفاهم‌نامه مدنظر قرار گرفته است که هر یک از دستگاههای اجرایی و تشکلهای موثر در آن باید به تعهدات خود برای تحقق اهداف مزبور طی دو سال عمل کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا