محمدرضا باقری: ۱۴۲ کارگاه خرد در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ایجاد می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: احداث ۱۴۲ واحد کارگاهی خرد به منظور واگذاری به متقاضیان و نیز عرضه به صورت واحدهای استیجاری در برنامه سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمدرضا باقری به رسانه‌ها افزود: مطالعات مکان‌یابی محل استقرار واحدهای کارگاهی یکی از اقدامات کلیدی است که نیاز به توجه دارد و باید در طراحی کارگاه‌ها دقت لازم بعمل آید.

وی با اشاره به توجه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به رویکرد دانش بنیان بیان کرد: ۶۰ واحد از این واحدهای کارگاهی برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری با اولویت دانش‌بنیان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تأکید کرد: هرگونه خرید و فروش شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز مکتوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان و رعایت تشریفات قانونی ممنوع است.

باقری تصریح کرد: واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید با مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان باشد در غیر اینصورت، فاقد وجاهت قانونی است.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری و ۷۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است و با ۳ هزار و ۲۹۷ قرارداد منعقده به گستره یک هزار و ۹۴۹ هکتار و بهره ‌برداری از یک هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال، زمینه اشتغال آفرینی ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر را در این استان فراهم کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا