معرفی کارآفرینان صنعت محصولات کشاورزی و دامپروری در مستند رکوردداران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مستند «رکوردداران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی قاسم یوسفی‌کمانگر با موضوع تولید گل نرگس در بهبهان ساخته شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، کارگردان و تهیه‌کننده این مستند با بیان این‌که «رکوردداران» محصول شبکه اول سیما و سومین سالی است که تولید و پخش می‌شود افزود: مدت ‌زمان هر قسمت از این مستند ۱۰ تا ۱۲ دقیقه است و به معرفی کارآفرینان و رکوردداران صنعت محصولات کشاورزی و دامپروری می‌پردازد که به صورت علمی و نوین کار می‌کنند. به این معنا که در کمترین فضا بیشترین عملکرد و بهره‌وری تولیدی را دارند.

یوسفی‌کمانگر ادامه داد: گروه تولید ما در سفر به خوزستان و شهر بهبهان برای تهیه یکی از قسمت‌های این مستند، به سراغ حسن تجلی به عنوان کارآفرین ملی، رکورددار تولید گل نرگس و همچنین پدر گل نرگس ایران و به نوعی خاورمیانه رفت و او را معرفی کرد.

این مستندساز بیان کرد: سال گذشته مستند «رکوردداران» به عنوان برنامه شاخص شناخته شد و بازپخش قسمت‌های آن در شبکه‌های پنج، خبر، مستند و همچنین شبکه جهانی جام‌جم و پنج انجام شد.

او افزود: هدف این مستند، در مجموع، معرفی فرد کارآفرینی است که با ایده، خلاقیت و نوآوری خود به موفقیت‌هایی دست پیدا می‌کند.

یوسفی‌کمانگر گفت: عباس فام و محمد خلفی (تصویربرداران)، سیدسعید میرسعیدقاضی (تدوینگر)،  عظیمه عظیمی (گوینده)، سیدامید کیانژاد (دستیار)، عاطفه طهماسب‌پور (مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی) و مریم احمدی (مسؤول هماهنگی) عوامل ساخت این مستند هستند.

این مستند قرار است امشب (دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱) ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن شبکه اول سیما برود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا