علی بهادری جهرمی: چهار آیین‌نامه برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها در دستور کار دولت قرار گرفت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه رویداد ملی عصر امید گفت: ۴ آیین نامه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های بهداشتی، زیرساخت، کشاورزی و حوزه‌های اقتصادی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، علی بهادری جهرمی در بازدید از نمایشگاه رویداد ملی عصر امید گفت: یکی از پایه‌های اساسی رشد اقتصادی هر کشور، افزایش بهره‌وری است و تا افزایش بهره‌وری شکل نگیرد، نمی‌توانیم رشد اقتصادی قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به این که یکی از بهترین حوزه‌ها در این عرصه، فعالیت‌های دانش‌بنیان است، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با شناسایی مشکلات و معضلات حوزه‌های مختلف در صنعت، بهداشت و کشاورزی می‌توانند بسیاری از این مشکلات را کاهش دهیم و شاهد افزایش بهره‌وری در این حوزه باشیم.

جهرمی در ادامه تاکید کرد: سود حاصل از این بهره وری می‌تواند بر اقتصاد کل کشور چه در عرصه اقتصاد خرد و چه در عرصه اقتصاد کلان تاثیرگذار باشد.

بهادری جهرمی در ادامه تاکید کرد: با توجه به شعار امسال در همین حوزه، حمایت از فعالیت‌های شرکت دانش بنیان در الویت کار دولت قرار گرفته است.

وی در ادامه در خصوص فعالیت‌های دولت در حوزه دانش‌بنیان گفت: تاکنون بیش از ۶ جلسه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برای بررسی فعالیت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در حوزه مورد حمایت است.

وی در ادامه تاکید کرد: در مجموعه دولت ۴ آیین نامه مختلف در حوزه حمایت از اقدامات دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، بهداشت زیرساخت صنایع برق و آب و در حوزه اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است که در حوزه که طرح مربوط به حوزه کشاورزی به تصویب نهایی رسیده است، طرح مربوط به حوزه بهداشت در دستور صحن عمومی دولت قرار گرفته و دو موضوع دیگر در کمیسیون دولت نهایی می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا