درباره برنامه‌های صندوق نوآوری در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ملی «گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی» با حضور ۱۱ شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر مرضیه شاوردی با اعلام این خبر اظهار کرد: از امروز هشتم تا چهارشنبه یازدهم خرداد ماه جاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد. 

شاوردی با بیان اینکه در این نمایشگاه پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان نیز برپا می‌شود، افزود: ۱۱ شرکت دانش‌بنیان در این پاویون که با حمایت صندوق نوآوری برپا می‌شود، حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و توانمندهای خود می‌پردازند.

به گفته شاوردی، تمام رویدادهای تبادل فناوری در این نمایشگاه به همت و با حمایت صندوق نوآوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه چهار روزه در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان، برنامه‌های متفاوتی از قبیل رویدادهای اعلام نیاز فناورانه، با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می‌‎شود.

به نقل از  روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: در این رویداد جمعیت هلال احمر، شتاب‌دهنده صدر فردا، مرکز تحقیقات آلومینیوم، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیازهای فناورانه خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام می‌کنند.

شاوردی خاطر نشان کرد: استقرار پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه، فرصتی برای گفت‌‍وگوهای اختصاصی دو طرفه میان آن‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی است که نیاز به توانمندی‌ها و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دارند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا