مهران فاطمی: اقتصاد دانش‌بنیان از محور‌های دهگانه برنامه تحولی استان یزد است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار یزد: برنامه‌ها و طرح‌های تحولی ذیل اقتصاد دانش‌بنیان تعریف شده و در دستور کار استان قرار دارد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، مهران فاطمی در دیدار با اعضای شورای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به هماهنگی بسیار خوب موجود بین دستگاه‌های نظارتی استان و نگاه مثبت و توسعه‌ای این مجموعه‌ها نسبت به مسائل استان، اظهار داشت: مجموعه‌های نظارتی استان تمام اهتمام خود را برای شناسایی راهکار‌ها و ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع موجود و عدم تضرر استان در حوزه‌های مختلف به کار می‌گیرند که این رویکرد سبب حل بسیاری از مسائل استان در شورای هماهنگی نهاد‌های نظارتی شده است.

وی رویکرد صیانت بخشی نسبت به عملکرد دستگاه‌ها و مدیران را شایسته تقدیر خواند و افزود: تأکید بنده و رئیس سازمان بازرسی استان بر ارائه تذکر به محض مشاهده کوچکترین انحراف از ظرفیت‌ها و موازین قانونی است که خوشبختانه این امر با نگاه بلند ایشان در حال پیگیری بوده و مسائل احتمالی با ورود به موقع مجموعه بازرسی حل و فصل می‌شود.


استاندار از حل بسیاری از مسائل و دغدغه‌های حوزه اقتصادی استان در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان و راهگشایی محسوس این شورا در مسائل این حوزه خبر داد.


وی نگاه ویژه استان به حوزه دانش بنیان اشاره و جا افتادن گفتمان اقتصاد دانش بنیان در استان یزد را نتیجه سالیان سال کار و فرهنگسازی در این بخش عنوان کرد.


فاطمی با بیان اینکه پیش از اعلام شعار سال جدید به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و در اواخر سال ۱۴۰۰ از برنامه تحولی استان رونمایی شد، تصریح کرد: اقتصاد دانش بنیان یکی از محور‌های دهگانه برنامه تحولی استان یزد است و برنامه‌ها و طرح‌های تحولی ذیل آن تعریف شده که در دستور کار استان قرار دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا