فرزاد جعفری: چرخ کارخانه‌های راکد در کرمانشاه به حرکت درمی‌آید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس مرکز گسترش اقصاد مقاومتی استان کرمانشاه گفت: شناسایی واحدهای نیمه‌تعطیل و تعطیل از سال گذشته آغاز شده و تلاش می‌شود با رفع موانع تولید و تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی آن‌ها را به چرخه بازگردانیم.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، فرزاد جعفری در کرمانشاه اظهار داشت: مرکز گسترش اقصاد مقاومتی براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری از چند سال پیش در کشور راه‌اندازی شده و این مرکز در استان کرمانشاه با فعالیت‌های متنوع و اولویت اشتغالزایی از سال گذشته مسیر تازه‌ای را آغاز کرده است.مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه قرار است با مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید اشتغال و کارآفرینی را در استان رقم بزند.

 رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه افزود: هر آنچه که با تولید گره بخورد آن را در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت، گردشگری، مناطق آزاد تجاری و بازارچه‌های مرزی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و ترک فعل مدیران انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست استان اشتغال و کارآفرینی است و به سمت جذب سرمایه‌گذار سوق داده شده است عنوان کرد: اکنون به دنبال سرمایه‌گذاران واقعی هستیم که کار او منتج به اشتغالزایی و کارآفرینی شود و تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

جعفری با بیان اینکه مرکز گسترش اقتصادی مقاومت همواره مورد توجه و حمایت استاندار کرمانشاه بوده است گفت: شناسایی واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل از سال گذشته آغاز شده و تلاش می‌شود با رفع موانع تولید و تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی آن‌ها را به چرخه بازگردانیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها بررسی واحدها از نزدیک و بررسی مشکلات آن‌ها است گفت: در مراحل بعدی برای رفع موانع و برگشت این واحدها به چرخه تولید تلاش می‌شود.

جعفری بیان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی جنب اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مراجعه کنند.

وی گفت: سرمایه‌گذاران توجه داشته باشند که قرار نیست بروکراسی دست و پا گیر اداری مانع از اشتغالزایی، تولید یا سرمایه‌گذاری آن‌ها شود.

جعفری افزود: این مرکز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تأکید بر علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، گسترش عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی مسیر تازه‌ای را برای پیشرفت و آبادانی استان در پیش گرفته است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا