انعقاد تفاهم‌نامه نفت ایرانول و پژوهشگاه صنعت نفت برای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرکت نفت ایرانول و پژوهشگاه صنعت نفت به منظور حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، شرکت نفت ایرانول و پژوهشگاه صنعت نفت به منظور حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در دومین روز  بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به میزبانی شرکت نفت ایرانول و به امضای مصطفی مومنی، سرپرست شرکت نفت ایرانول و جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت رسید.

توفیقی در این مراسم با بیان اینکه این تفاهم‌نامه کاملا منطبق با شعار سال است، گفت: یکی از سیاست‌هایی که در حال حاضر در حوزه تولید روغن در دنیا دنبال می‌شود عبور از روغن‌های گرید یک به  دو و سه است و با توجه به گزارش‌هایی که وجود دارد نسل روغن‌های گرید یک در حال تمام شدن  و به زودی از بازار خارج خواهد شد.

رییس پژوهشگاه صنعت نفت تصریح کرد: یکی از محورهای تفاهم نامه همکاری  پژوهشگاه صنعت نفت و ایرانول در تبدیل روغن‌های پایه یک به دو و بالاتر است که کاملا یک اقدام دانشی است و نیاز به پژوهش‌های عمیق و دقیق دارد و به نظر من این همکاری کاملا دانشی و عمیق و هم راستا با شعار سال 1401 است.

در ادامه مصطفی مومنی سرپرست شرکت نفت ایرانول نیز با بیان اینکه مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت با حضور دکتر توفیقی، مرکز قابل اتکایی برای این شرکت جهت توسعه فناوری فرآیندهای تولیدی خود است، گفت: امیدواریم با این همکاری و با پشتیبانی گروه‌های مختلف و پر سابقه پژوهشگاه در حوزه محصولات نهایی و حتی فرآیندی، موفق به افزایش سود عملیاتی و ایجاد ارزش افزوده در این شرکت بشویم.

شرکت نفت ایرانول با حمایت و عقد تفاهم‌‌نامه‌های مختلف با مراکز علمی و دانش بنیان در صدد افرایش دانش، کیفیت و داخلی سازی افزودنی ها در حوزه روغن و روانکارها است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا