انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه گذاری در استارت‌آپ‌های حوزه صنایع خلاق در اینوتکس ۲۰۲۲

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تفاهم نامه سرمایه گذاری در استارت‌آپ‌های حوزه صنایع خلاق بین صندوق پژوهش و فناوری سپهر سهام دار بزرگترین صندوق بورسی صنایع خلاق، مرکز نوآوری امید شناخته شده در صنایع خلاق و کارگزار شبکه نوویراتک (کارگزار شبکه فن بازار ملی ایران) در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از اکوموتیو دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در خصوص رویکرد این تفاهم‌نامه گفت: «یکی از اهداف نمایشگاه اینوتکس در کنار شبکه سازی، مبحث ارتباط زیست بوم نوآوری با صنعت و سرمایه گذاری بر اکوسیستم و زیست بوم فناوری بوده است».

محمد امین خالقی درمورد اهداف تجاری این تفاهم‌نامه تاکید کرد: «ارائه صنایع نرم و فرهنگی و خلاق با توجه به اهمیتشان در الویت برنامه های این نمایشگاه بوده است. به همین خاطر فراخوانی در راستای دریافت طرح های صنایع نرم و خلاق ارائه کردیم و حدود ۳۰ تیم به دبیرخانه رویداد طرح های خود را ارسال کردند».

مهندس خالقی ادامه داد: «در حاشیه این رویداد و پیرو ارتباط کارگزاری نوویراتک با سرمایه گذاران مختلف برای سرمایه گذاری بر استارت‌آپ‌ها؛ تفاهم نامه ای در همین راستا منعقد شد، به طور خاص تفاهم نامه سرمایه گذاری در استارت‌آپ‌های حوزه صنایع خلاق به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است.

صندوق پژوهش فناوری سپهر با همکاری مرکز نوآوری امید تفاهمی را با شرکت کارگزاری این رویداد و شرکت کارگزاری کشور شرکت نوویراتک منعقد شد.

او در پایان صحبتهایش گفت: امیدوارم تیم ها با برگزاری جلسات بیشتر به تفاهمات برسند و این صندوق تا مبلغ ۱۰ میلیار تومان می تواند سرمایه مورد نیاز آنها را تامین کند».

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اکوموتیو
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا